اخبار و مقالات

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین خبرداد: نمایشگاه توانمندی های جمهوری اسلامی ایران در قزاقستان – چیمکنت برگزار می شود.
تاریخ انتشار : 1395/6/29 ساعت 09:58:27



رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین خبرداد:
نمایشگاه توانمندی های جمهوری اسلامی ایران در قزاقستان – چیمکنت برگزار می شود.
۱۷:۰۷ (جمعه ۲۶ شهریور ۱۳۹۵)
اخبار مرتبط
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از برگزاری نمایشگاه توانمند های جمهوری اسلامی ایران از 12 لغایت 15 مهر ماه در شهر چیمکنت قزاقستان خبر داد.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4 به گزارش خبرنگار فودنا ،وی افزود : قزاقستان یکی از  بازار های  اصلی و هدف صادراتی کشورمان در آسیای مرکزی می باشد و روابط بسیار خوب سیاسی و اقتصادی دوکشور ، وجود راههای دسترسی مناسب  جاده ای ریلی ، دریایی و هوایی ، وجود امکانات  زیر ساخت های صنعتی معدنی و تجاری و کشاورزی ، قوانین و مقررات روان جهت سرمایه گذاری ، تولید و تجارت ، وجود تعرفه های مناسب گمرکی از جمله امتیازات  موجود جهت حضور  تولید کنندگان و تجار استان می باشد .
وی همچنین افزود : عضویت قزاقسان در اتحادیه اوراسیا و حذف مرک بین روسیه ، بلاروس ، قرقیزستان و ارمنستان ،وجود پرتکل های متعدد اقتصادی ، حقوقی و حمل نقل  بین دوکشوراز دیگر امتیازات  بازار  صادراتی این کشور می باشد که تولید کنندگان و تجار استان می توانند با حضور در نمایشگاهها توانمندی و معرفی  محصولات تولیدی  خود ، سهم بیشتری از بازارهای صادراتی این کشور  را از آن خود نمایند.
به گفته این مسئول: استان چیمکنت  یکی از بزرگترین استان جنوبی قزاقستان که در 690 کیلیومتری غرب آماتی و120 کیلومتری  شمال تاشکند ، پایتخت ازبکستان واقع شده است.
  علاقمندان به حضور در نمایشگاه مذکور با اخذ معرفی نامه از طرف دبیرخانه شورای بازرگانی ایران و قزاقستان از تخفیف بسیار ویژه ای برخوردار خواهند شد.
لازم به ذکر است : اطلاعات کامل مربوط به نمایشگاه مذکور ، نحوه ثبت نام و ارتباط با مجری  و برگزار کننده نمایشگاه در سایت سازمان صنعت، معدن و تجارت به آدرس الکترونیکی  qaz.mimt.gov.ir  قرار گرفته است..

روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین